Algemene ledenvergadering 2024

1 okt. 2024 19:00 - 22:00
AC de Holm, Folkeringestraat

Lieve leden,

Hopelijk heb je een fijne zomer en/of introductieweek gehad en genoten van de activiteiten die het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden. Natuurlijk ligt er weer een jaar vol gezellige Gente activiteiten op je te wachten. Wil jij nou graag meepraten over wat je graag zou willen zien?  Kom dan vooral naar de Algemene Ledenvergadering (ALV) van S.V. Gente. Deze zal plaatsvinden op 1 oktober om 19:00 in AC de Holm, Folkingestraat 9B Groningen.

Tijdens de ALV worden de plannen voor het komende jaar gepresenteerd door het nieuwe bestuur. Als lid van Gente heb je het recht om mee te praten en te stemmen over de plannen van de vereniging. Jouw mening is van groot belang om ervoor te zorgen dat de besluiten gedragen worden door de leden!

We vragen je om voorafgaand aan de vergadering te kijken naar het beleidsplan en het financiële jaarplan. Deze worden twee weken voor de ALV inzichtelijk gemaakt op de website. Aanmelden voor de ALV is verplicht en kan tot 24 uur van te voren via de website.

Om er een gezellige avond van te maken sluiten we de avond af met een hapje en een drankje!

Met vriendelijke groet,

Bestuur 16 & 17